Regulamin

  • Sklep internetowy Galeon-Model, prowadzony jest przez GREENLINE  NIP 896- 144-26-02, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej przez Wójta Gminy Chojnów na podstawie przepisów ustawy z dnia 19.11.1999r Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101 poz.1178 ze zmianami). Firma jest zarejestrowana pod adresem Zamienice 4, 59-225 Zamienice.
  • Sklep internetowy Galeon-Model, zwany dalej Galeon-Model, prowadzi sprzedaż towarów zamieszczonych na witrynie WWW za pośrednictwem sieci Internet.
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Galeon-Model są wartościami brutto wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny produktów zawierają koszt transportu towaru (dot. modeli o standardowych wymiarach tj. do 100cm długości) do odbiorcy końcowego pod warunkiem, że transport ma miejsce na terenie Polski. Zamówienia realizowane są tylko na terenie polski. Nie realizujemy przesyłek międzynarodowych.
  • Do każdej przesyłki dołączamy fakturę VAT. Faktura VAT jest wystawiana w momencie realizacji zamówienia i od tej chwili jest zawarta umowa handlowa.
  • Zgodnie z ustawą o „ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu dni w sposób określony w art. 10 ust. 1. W przypadku odstąpienia umowa będzie uważana za niezawartą, a ewentualne wpłaty zostaną zwrócone na wskazane konto bankowe.
  • Przez złożenie zamówienia należy rozumieć zakup towaru za pośrednictwem sklepu Galeon-Model
  • Chcąc dokonać zakupu klient składa zamówienie poprzez stronę internetową www.galeon-model.pl wypełniając stosowny formularz zamówienia. Możliwe jest również złożenie zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  • Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych w tym zwłaszcza numeru telefonu.
  • Przed dokonaniem zakupu bardzo proszę o kontakt mailowy, bądź też telefoniczny celem potwierdzenia chęci zakupu oferowanego przez nas towaru oraz upewnienia się, że dany model jest dostępny.
  • Należności za zamówione towary regulowane są za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
  • Zamówienie jest realizowane po wpłacie należnej kwoty na konto bankowe:  „Greenline” Zamienice 4, 59-225 Chojnów,  PKO BP  95 1020 5242 0000 2502 0233 9992
  • W tytule wpłaty proszę podać nazwę zakupionego modelu, imię, nazwisko oraz adres
  • Zamówione Towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS
  • Każda przesyłka jest specjalnie zabezpieczona oraz dodatkowo ubezpieczona.
  • Towar wysyłany i dostarczany jest tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku.
  • Zakupiony prze Państwa towar wysyłamy w ciągu 48H od momentu zaksięgowania na koncie wpłaty. Ze względu technicznych zakupionych modeli nie wysyłamy za pobraniem.
  • Na wpłatę czekamy maksymalnie 5 dni roboczych. W przypadkach losowych bardzo prosimy o kontakt wówczas na pewno wydłużymy czas ale musimy dostać stosowną informację.
  • Chwilą wykonania umowy sprzedaży przez sklep internetowy Galeon-Model jest dzień przekazania przesyłki od firmy kurierskiej UPS.
  • Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru.
  • Zakupiony przez Państwa model, dotyczy to zwłaszcza modeli największych z naszej oferty, możemy dostarczyć również osobiście na Państwa koszt (na terenie Wrocławia i okolic dostawa gratis).
  • Przed zakupem istnieje jak najbardziej możliwość zobaczenia każdego modelu w naszym oddziale we Wrocławiu, wcześniej prosimy jedynie o telefon.
  • W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki, lub uszkodzenia przesyłanego towaru w czasie transportu, prosimy o stosowanie następującej procedury:
    po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera; po zauważeniu jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić  stosowny protokół; jeżeli uszkodzenie przesyłki zostało stwierdzone po odjeździe kuriera mimo braku śladów uszkodzenia opakowania, należy sporządzić protokół uszkodzenia zawierający: opis uszkodzenia, nr listu przewozowego, datę doręczenia, protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, która wykonała usługę, a jego kopię przesłać skanem na adres biuro@galeon-model.pl lub drogą listowną ul. Główna 88/22, 54-061 Wrocław
  • Przesyłkę zawsze należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie ma uszkodzeń wizualnych, jeśli są widoczne pęknięcia, ewidentne złamania proszę zastosować się do powyższej procedury. Niespisanie protokołu skutkuje tym, iż kończy się odpowiedzialność Galeon-Model i spedytora z tytułu uszkodzenia w transporcie lub częściowej kradzieży.
  • Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby opisy, wszelkie dane, a także zdjęcia oferowanych przez nas modeli w pełni odzwierciedlały stan rzeczywisty. Zastrzegamy sobie przy tym jednak, że nie ponosimy odpowiedzialności za drobne różnice wynikające np. z innego układu oświetlenia na zdjęciach zrobionych przez nas. W związku z czym proszę mieć na uwadze fakt, że w rzeczywistości wybarwienie, połysk, faktura drewna oferowanych modeli mogą być delikatnie inne niż na prezentowanych zdjęciach. W przypadku modeli, których kadłub pokryty jest plastrami miedzi, należy liczyć się z tym, że miedź w reakcji z powietrzem z czasem może się utleniać, przez co zmienia się jej wybarwienie. Dodatkowo w przypadku modeli z serii limitowanych, które  wytwarzane są przeważnie w pojedynczych egzemplarzach, należy brać pod uwagę możliwość wystąpienia nieznacznych  różnic pomiędzy każdą serią danego modelu.
  • Wszystkie oferowane przez nas modele są w pełni złożone, pomalowane i gotowe do ekspozycji. Jedynie w przypadku największych modeli, ze względu na bezpieczeństwo ich transportu, niektóre elementy takielunku lub masztów mogą być częściowo złożone, przy czym montaż tych elementów jest niezwykle prosty i odbywa się bez użycia kleju.
  • Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na naszej stronie, bądź wprowadzania w nich zmian.
  • Ilość produktów oferowanych w ramach sklepu jest zmienna i podlega stałej aktualizacji.
  • Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  • W przypadku braku na stanie zamówionego produktu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
  • Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną 698-184-992.
  • Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy.
  • Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
  • Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym i zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport. Towar powinien zostać przysłany kompletny.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  • Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
  • W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia Zwrotu Towaru, umowę kupna/sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
  • Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) rzeczy do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.
  • Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Jeżeli zakupiony towar zawiera ewidentne wady lub jest niezgodny z umową, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Galeon-Model. Zgłoszona wada lub niezgodność towaru podlega weryfikacji przez Galeon-Model, który stwierdzi czy wada lub niezgodność towaru istniała w chwili jego wydania.
  • Do towaru należy dołączyć szczegółowy opis występujących wad lub niezgodności wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.
  • Należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień.
  • Do reklamowanego towaru należy dołączyć kserokopię dokumentu sprzedaży W przypadku ich braku Galeon-Model rozpatruje reklamację, o ile zostanie potwierdzona sprzedaż towaru w Galeon-Model.
  • Uprawnienia i obowiązki określone w pkt 32-43 Regulaminu przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów w drodze umowy zawartej na odległość w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827).
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego.
  • Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  • Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych przez sklep Galeon-Model z Klientami umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Regulamin jest udostępniony Klientom nieodpłatnie za pośrednictwem witryny WWW w formie, która umożliwia pobranie i wydrukowanie niniejszego Regulaminu.